17 Mac 2010

"AMERIKA bina kilang coca-cola di Nilai" hubungan Amerika dan Malaysia bagai isi dengan kuku.

" Amerika", siapa yang tidak kenal dengan nama besar ini.Berstatus negara kaya,memiliki senjata tercanggih dan negara pembuli dan terjahat di dunia.Amerika dengan kerjasama negara eropah telah mewujudkan negara haram Israel yang bertujuan untuk menjajah negara Timur Tengah.Tanpa Amerika dan sekutunya, Israel takkan wujud dan mampu bertahan.Mereka mewujudkan NATO untuk menggertak dunia dan sekaligus menjadi blog yang dominan dalam angkatan tentera.Kekuatan ekonomi Amerika juga banyak di bantu oleh negara Islam dari Asia Barat dan Malaysia juga tidak terkecuali.Kebanyakan jutawan dunia berasal dari negara Teluk dan mereka melabur serta menyimpan wang di sana.Hasil pelaburan tersebut di gunakan kembali untuk menghancurkan orang Islam.

Apakah PM yang kita sanjungi sengaja buat-buat pekak dengan peranan yang di mainkan oleh coca-cola dalam memberi sumbangan kepada tentera Israel menghasilkan senjata.Hanya kerana mahu hidup mewah dan mahu bergelar negara maju,pemimpin negara sanggup meletakkan umat Islam di mulut harimau.Tabiat harimau walaupun jinak tetapi dia tetap binatang buas.Tak cukup dengan kebanjiran barangan Yahudi dan Amerika, mereka sanggup mempelawa Amerika membuat kilang di Malaysia.
Pesan untuk pemimpin ini ingatlah pada pesanan Allah yang bermaksud " orang Yahudi dan Nasrani sesekali tak akan redha kepada kamu sehingga kamu mengikuti agama mereka". Sepatutnya pemimpinlah yang lebih alim daripada rakyat dan bertindak sebagai pengamal al quran dan sunnah. Apakah peranan menteri yang menjaga hal ehwal agama?. Saya yakin hubungan Amerika dan Malaysia menjadi semakin intim dan ibarat merpati dua sejoli.


Dengan tersiarnya artikel ini bukan bermakna kami mencampuri hal politik negara tetapi sekadar mahu turut serta dalam memberi nasihat. Dakwah bukan hanya kepada rakyat jelata tetapi juga kepada semua manusia.

0 comments:

Catat Ulasan