13 Julai 2011

AKTIVIS LANDAS DAPAT SMS UGUTAN

"Saya bagi amaran pada awak tolong jangan duk kacau kerja orang lain.Ikut suka kamilah samada kami nak hisap gam atau minum arak".

Sms ini saya terima pada 9.56 malam sewaktu saya dalam perjalanan ke hotel langkawi Lagoon bertemu sahabat saya.Nampaknya apa yang kami buat selama ini menampakkan kejayaan.Kepada para semua aktivis LANDAS saya harap jangan patah semangat apalagi takut setelah mendapat ugutan.Inilah sunnah orang berjuang.Dalam berjuang tiada istilah sia-sia.yang ada hanyalah menang atau syahid di jalan kebenaran.Segala ugutan yang di terima amatlah terlalu kecil jika di bandingkan dengan ujian yang di hadapi Nabi kita dan tak sampai pun 1%

Tiada jalan lain jika mahu melihat Islam berdaulat melainkan dengan pengorbanan.Setiap perjuangan mesti ada pengorbanan dan mungkin ada yang terkorban.

Insya Allah kita akan datang kembali menemui mereka yang bermasalah.Rasanya saya tahu siapa dalang sms tersebut.Teruskan perjuangan....

0 comments:

Catat Ulasan