12 Julai 2010

PANTAI CENANG TERUS BERMANDI ARAK

Tanpa rasa jemu kami terus mengunjungi Pantai Cenang.Pantai yang semua orang tahu apa yang ada di sana.Kami pergi ke sana untuk meninjau suasana terkini pantai tersebut kerana saya baru mendapat khabar bahawa ada perubahan di kawasan tersebut. saya di beritahu bahawa Majlis Daerah telah merobohkan beberapa kedai di sepanjang Pantai.Entah kedai jenis apa yang menjadi sasaran pihak Majlis Daerah. Tiada apa pun yang berlaku berdasarkan pemerhatian kami atau mungkin kami tak berapa nampak kerana kami pergi pada waktu malam.

Seprti biasa di pantai yang paling terkenal di Langkawi kita akan di sajikan dengan berbagai gelagat manusia yang ada di sepanjang pantai.Berdating,minum arak dan menari semuanya ada di sana.Anda tidak akan merasakan yang anda berada di Malaysia jika berada di Pantai Cenang.
Kelihatan anak muda sedang menonton para beach boy berbangsa Melayu dan beragama Islam sedang melayan pengunjung yang terdiri dari orang Eropah dan Asia Barat.Anak muda Melayu nampak begitu megah dan teruja dengan cara hidup mereka.Masakan tidak kerana mereka bebas hidup dengan cara barat atau hidup tanpa batasan.

Perhatikan anak muda sedang menonton aksi beach boy sedang bermain api dan di selang seli dengan minum air kencing setan. Besar kemungkinan para penonton juga akan terikut-ikut dengan cara hidup sedemikian. Kali ini mereka hanya menjadi penonton dan peminat dan tak mustahil esok mereka juga akan turut menjadi seperti mereka yang bergelumang dengan cara hidup songsang.Saya telah bertemu ramai pemimpin masyarakat di kawasan ini dan mengajak mereka turun ke lapangan mengingatkan mereka yang telah menyimpang.Saya sungguh tak mengerti dengan prinsip hidup kebanyakan umat Islam hari ini.Mereka amat benci maksiat dan benci anasir luar yang mengancam kehidupan orang islam tetapi mereka hanya cekap mengeluh dan mengharap bantuan tanpa perlu bekerja. Bak kata pepatah " mengharap blan jatuh ke riba".



Kelihatan anak muda yang tidak pandai memilih dan membezakan hiburan sedang memerhati gelagat aksi beach boy Melayu untuk menarik perhatian pelancong. Inilah tarikan Pantai Cenang setiap malam.Pantai Cenang di kuasai Beach Boy.Mereka di beri Lampu Hijau oleh orang Kampung untuk terus bergelumang dengan najis arak

2 comments:

PutraRocker berkata...

mencegah lebih baek drpg mengubati..wooot3 o_O

Isnin, 09 Ogos, 2010
Tanpa Nama berkata...

banyak lagi cara lain untuk mencari rezeki

Jumaat, 02 November, 2012

Catat Ulasan